Obserwatorzy

czwartek, 18 czerwca 2015

Nude makeup

Ostatnio udało mi się wygrać mega nagrody w konkursie organizowanym przez Kosmetyczna Hedonistka Blog. Zgarnęłam  paletę The Balm Nude Dude, rozświetlacz The Balm MARY-LOU Manizer, matową pomadką Bourjois rouge edition velvet nr 05

Od razu po otrzymaniu przesyłki zabrałam się za testowanie paletki i moje pierwsze podejście skończyło się tym o to makijażem. Miłośniczki marki The Balm wiedzą, że paletka jest fantastyczna, kolory są obłędne. Możemy nią wyczarować przepiękne makijaże dzienne, ślubne jak i wieczorowe.
 
 






 






 Użyte kosmetyki...





23 komentarze:

  1. WOW! Genialny makeUp oczu :) Baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż:) kolory z tej paletki są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz wielki talent Natalio.
    Cudowny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej:) kolorystyka z tej palety idealna dla Ciebie :)Przepięknie w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie:)Pięknie Ci w tym makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialny makijaz jestem zakochana w Twoich brwiach moje chyba nigdy nie bd takie idealne :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Za każdym razem kiedy wchodzimy na Twojego bloga zachwycamy się pięknymi makijażami <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne kolory! idealnie podkreślają Twoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej kochana no i jak zwykle zachwycam się makijażem:))):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio lubie takie delikatny magijaz - czyli cos dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyglądasz, makijaż perfekcyjny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż jest prześliczny! :) Ty to potrafisz... Jestem zachwycona! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny makijaż- ja niestety nie mogę sobie na taki pozwolić przez opadające powieki :(
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny makijaż- ja niestety nie mogę sobie na taki pozwolić przez opadające powieki :(
    http://obcasy-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń